曾經..有人對我說過**


  [這會是一場無聊的遊戲..


      長大後..回想起..是多麼浪費


             多麼任性..多麼孩子氣..*]


 


 


曾經..有人對我說過**


   [別浪費時間於無得益的東西上..


          ___________如看電視..打機等]


                      也想通了**


 


 


曾經..有人對我說過**


   [我真係唔知你有d咩用bor*


       下??我真係唔覺得你有咩用囉**]]


          然而..我可能真是一無事處..不過


    其實他也不過是一條比我更廢的廢柴*


 

Leave a comment