今日Chem堂阿梁sir又比我地自修..


咁就訓教既訓教..


捉棋既捉棋..


起壇既起壇..


跟住唔知邊個無啦啦話許sir黎緊呀!!


我地4d係可以係3秒之內返返晒埋位囉..


勁快=..


 


art堂做野做到5點幾..


要開始工作lu**


 


同埋呢排唔得閒冇留comment請勿見怪!!><

8 responses to “

  1. 你果個咩亞sir黎嫁,我都想有個咁既亞sir黎代R呀!!!
    我以為我地修世史,我地要上第十堂,你地仲慘,可憐!!

  2. LITTLE___教晒喇..已經自修左兩次LU..不過講真我想佢同我地補課多D..不過已經過左去LU
    YU___哈..你地個R袋真係好難頂咩@@叫肥龔頂囉@@佢唔錯~唉..ART真係..雖然測少一科..不過真係好多野做..

  3. 肥龔都好呀!
    不過我以前成日串佢咀,唔信你問下佢!!
    不詔佢真係有料!!佢以前一教我就明,不過宜家……..

Leave a comment