10 responses to “

  1. 咩問題 魚生- -“”
    好煩 尼d問題 有時真係吾想面對…
    一個誤會  仲未搞清楚 分分鐘就搞到大家反面
    其實中間可能大家吾知發生過咩事.. 就算自已覺得知到曬..但當中少少事可以令你有吾同既看法….
    講多曬氣… 人就係信自已 就算講幾多都未必信曬你!

  2. WONG9,,BB,,RAYMOND___點會係你地呀=]
    YIN___唔洗講野..純粹發洩..
    LONG___哈哈xd多謝**
    RAYMOND___HEHE^^SURE啦=3=..我選得既梗係正貨XDDDDDDDDDDD!!
    CHU___係喎..好煩..唔想面對..講得好O岩呀朱朱..哈(苦笑中..)D人成日以為自己O岩撚晒..又冇諗過自己做錯左D咩囉..所以我永遠都唔會做發脾氣個個囉..當中少少事可以令你有吾同既看法..係呀..只係D人已經覺得自己O岩晒啦..佢會明咩??偷皮吧..
    講多真係晒Q氣..你地D人自己慢慢自我啦下..唔洗再理人架喇
    我依家話緊所有心虛既人..唔好話我串邊個
    WAIYIN___講下笑O者..我好快冇野掛*哈…..

Leave a comment